Sender vi pressemeddelelser ud
på det rigtige tidspunkt?

Nej, det gør vi ikke. Men der skal ikke meget til, at vi bliver bedre.

På baggrund af 7.682.221 udsendte pressemeddelelser i Danmark i perioden fra 28/11-2012 til 29/11-2013 giver vi i denne analyse et meget retvisende billede af, hvordan kommunikatører arbejder med pressemeddelelser. Ligeledes kigger analysen på, hvordan journalisters hverdag ser ud, og hvornår de læser dine pressemeddelelser.

Hent den fulde analyse allerede i dag og få mere succes med dine pressemeddelelser.

Med venlig hilsen

VOCAST Team

Hent analysen her, gratis

Udfyld felterne nedenfor og modtag analysen med det samme.

Analyse

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Bemærk: Ved udfyldning af ovenstående formular vil du automatisk blive tilmeldt vores nyhedsbrev.
Du vil modtage spændende artikler om kommunikation, media og PR.
Du kan til hver en tid afmelde denne service ved at klikke på linket ”afmeld”, der er at finde i alle nyhedsmails, som vi sender til dig.