Opbyg en god relation til journalisterne

Hvorfor vælger journalisterne nogle historier frem for andre, og hvorfor åbner de ikke altid dine pressemeddelelser? Gode relationer gør pressearbejdet nemmere. Ofte har virksomheder og organisationer en håndfuld kernejournalister, som de kender godt – men hvordan opbygger og vedligeholder man det gode forhold? Hvornår sender du en pressemeddelelse, og hvordan sælger du den enkelte historie til den enkelte journalist?

Tidligere dagbladsjournalist og nuværende rådgiver fra det strategiske kommunikationsbureau Waves Communications, Lars Jørgensen, fortæller og rådgiver denne morgen om, hvordan du bedst sælger din historie til journalisten, hvordan du kan opbygge relationer til aktører i mediernes verden, og hvordan din virksomhed eller organisation kan optimere samarbejdet med pressen. 

Hvem er det for? Arrangementet er forbeholdt presse- og kommunikationsmedarbejdere i private og offentlige virksomheder og organisationer. 

Tilmeld dig venteliste til vores morgeninspiration

Vi har desværre begrænsede pladser og har allerede modtaget mange henvendelser om deltagelse. Skriv dig op herunder, så vil vi give dig besked når der bliver pladser ledige.

Eventet afholdes onsdag den 1. marts 2017 fra kl. 9-11 på Herluf Trolles gade 9, 1052 København K