Kom til KL’s Kommunikationsdøgn

Igen i år afholdes KL’s Kommunikationsdøgn, hvor alle der arbejder med kommunikation rundt om i landets kommuner mødes til to inspirerende dage.

Af Sarah Hasgaard

KL Kommunikationsdøgn 2017

Ved dette arrangement samles cirka 300 deltagere, for at netværke samt dele deres erfaringer og tanker om kommunal kommunikation.

Igen i år venter et program hvor spændende emner vil blive debateret samt det vil være muligt at høre forskelige taler fra interessante personer.

KL’s Kommunikationsdøgn finder sted d. 5. og 6. oktober 2017 på Scandic Copenhagen. VOCAST vil selvfølgelig igen i år være til stede begge dage, hvor vi glæder os til at hilse på jer alle.

Se programmet her

Læs også hvorfor det er vigtigt at målrette sin kommunikation, i stedet for kun at fokusere på de store mediehuse: Journalistikken har aldrig haft bedre vilkår

1 – Brug flere billeder i din kommunikation, da de er hurtige at afkode og understøtter dit budskab

2 – Vær bevidst om hvilket materiale du sender til dine modtagere og sørg for at alle vil kunne opfange dit budskab, selvom de ikke kan se dine billeder eller animationer.

3 – Leg med sproget og gør dine emne-felter mere interessante og oplysende, så det er nemt at finde frem til kernen i hvorfor man bør åbne din e-mail

4 – Driv modtagerne over på dit website eller webshop med knapper, fremfor almindelige links og skab mere trafik til dine historier eller produkter

5 – Test altid dine udsendelser før de rammer dine modtagere, så du sikrer at de får en god oplevelse af dit brand

Morten Hald

Morten Hald er frontend-udvikler og grafiker hos VOCAST. Han er desuden husets e-mailguru, brænder for funktionelt og smukt design, elsker at spille fodbold og har en passion for B2C-marketing.