Oplæg om casens rolle
– i både journalistik og kommunikation

Journalistik og kommunikation bliver vendt i dette oplæg, der betoner emnet om casebaseret pressekommunikation i forhold til opbygning, interesse og formidling.

To stærke oplæg om casens rolle i både journalistik og kommunikation.

Download de vigtigste pointer

De vigtigste konklusioner og huskeregler fra de to oplægsholdere er samlet på en side til at printe ud og hænge op.

Casebaseret pressekommunikation

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Bemærk: Når du udfylder ovenstående formular vil du automatisk få tilsendt nye artikler, videoer og anden viden vi producerer om kommunikation, medier og PR. Du kan til hver en tid afmelde dig denne service ved at klikke på “afmeld”, i de emails du modtager.

Faktaboks:

Henny Christensen er ledende redaktionschef på BT. Henny fortæller om BTs brug af cases i deres formidling; Hvad skal en case kunne, før BT finder den interessant?

Maria Luisa Højbjerg er kommunikationschef i Ældre Sagen. Maria giver et indblik i metode, opbygning af casedatabase, etiske overvejelser, samt en forklaring på hvad en case-detektiv er.